tisdag 19 juni 2012

En gardin blev

uppsatt och sen hitta jag ingen mer just idag.Eller så var det latheten som tog över.
Gubben kom hem och fixade mat till oss, färsk potatis och tjockkorv.
Tjejerna lagade sin egen mat och det blev nudlar, potatismos och stekt ägg. (De sa att det var gott)
Gubben skjutsade ner dem hem till kompis I och där var de en stund innan de blev tillbaka skjutsade av mannen i huset.
De var ute en stund och sen blev det lite datorspel innan sänggång.
Gubben var upp till sågen och försöker fixa en hundbur till bussen vår. Vi har idag 2 burar som går in bak i bussen och i en av burarna sitter den bruna labben tillsammans med taxen. Det blir tyvärr lite trångt för dem och taxen gillar inte att åka buss. I bilen åker de alla 3 tillsammans där bak och där trivs taxen bättre.
Jag är lite stressad just nu och vet inte hur jag ska hinna med ett uppdrag på ett av spelen på facebook. Det tar slut imorgonbitti så jag får väl gå upp samtidigt som gubben så jag hinner spela uppdraget klart.
Jag fick till slut fram broderiet och ena örat blev nu helt vitt och jag har börjat på det andra.
Den lilla söta HelloKitty
Det kommer att bli långa rader med bara vitt nu. Det är det som är kvar samt den lilla näsan som ska vara gul.
Det har varit tråkväder hela dan. Grått, grått och lite till grått. Eventuellt om jag kommer ihåg rätt så visade sig solen en kort, kort stund. Lite regn har det också kommit.
Nu är det hög tid för sängen så:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLL TUMMARNA FÖR VACKERT VÄDER IMORGON!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar