fredag 30 december 2011

Snart har näst sista

dagen av år 2011 slut.
Denna dag har gått i slöhetens tecken. Visserligen har jag väl gjort lite iallafall.
Några tvättmaskiner har blivit körda och kaninburarna har blivit rengjorda under tiden som solen sken.
Tomte T har hållit mig sällskap vid köksbordet med sin dator. ;-)
När gubben kom hem så gjorde vi en resa ner till byn för att inhandla mjölk och lite annat. Och innan bilen åkte hemåt så stannade vi vid pizzerian och handlade hem lite mat till gubben, mig, tomte T, Älva och hennes kompis I.
Kompisen I åkte hem för att återkomma nästa år. ;-)
Hamnade framför datorn igen efter maten tillsammans med mina nära och kära. Tittade på Monty Pyton.
Jag orkade inte sitta bara med datorn så jag plockade fram stickningen och gjorde klart disktrasan. Den är stickad i ett garn som heter "Delfi" och består av 90% bambu och 10% soja. Hur den är att torka med vet jag inte för jag har inte hunnit prova än.
Disktrasan
Har mina funderingar på att göra ett bokslut för år 2011, men det får bli imorgon(idag, eftersom dygnet har övergått i ett annat) om jag får tid över.
Dags att stänga av och leta mig mot sängen och hoppas på att jag sover bättre inatt än vad jag gjorde natten som gick.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

12 kommentarer:

  1. Sov gott! Önskar dig ett Gott Nytt Handarbetsår! Kramar

    SvaraRadera
  2. Önskar dig ett gott slut på 2011 och ett Gott Nytt År 2012!

    SvaraRadera
  3. Önskar di gockså ett Gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Skönt att avsluta året lungt och fint...fast jag tycker nog du verkar ha varit i farten!
    Gott nytt är till dig och de dina!

    SvaraRadera
  5. God fortsättning 2012 önskar jag dig ! Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Önskar dej en god fortsättning på det nya året1

    SvaraRadera
  7. jag gillar dessa mellandagar för då är det verkligen lugn och ro, all julstress är borta, ha en underbar fortsättning på nya året

    SvaraRadera