onsdag 28 december 2011

Och så var

arbetsnatt igen. :-)
Medan steken puttrade på spisen så tog jag fram nål och tråd och fortsatte på tvillingtomten ett tag.
Ser ni skägget?
Strax innan gubben kom hem från jobbet så skalade jag potatis och började göra ordning sås till steken.
Det var gott med stek, potatis och sås och längesedan vi åt det. Älva hon käka prinskorv, sås och potatis. ;-)
Efter maten så for gubben och Älva iväg så Älva fick köpa en ny mobiltelefon för sina egna pengar.
Och jag passade på att lägga mig en stund för att försöka sova, men inte fick jag mycket blund i mina ögon.
Nu är jag här och lyssnar på nattens ljud, tittar till dem, fixar med tvätten och ska göra rent en rullstol.
Och ev. så kommer nål och tråd fram en stund också.
GOD NATT OCH SOV GOTT ALLA NI SOM FÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar