torsdag 1 december 2011

Det har både hänt mycket

och inte så mycket och ingenting som jag vill berätta om sådär.
Dagarna har kommit och gått. Det har varit grått ibland och nån dag har solen lyst på oss.
Försökt göra nytta, men jag har inte lyckats sådär jättebra.
I tisdagskväll så satte jag mig iallafall bredvid Älva när hon spelade datorspel och fortsatte brodera på tomten jag börjat på.
Syns skägget och det som ska bli ansiktet?
Igår var det också en sån där seg dag där jag inte fick så mycket gjort, men jag laddade inför nattens arbete.
G och E kom och hälsade på och höll oss sällskap ett tag.
När jag väl kom till jobbet och skulle starta datorn när de första måstena för natten var gjorda så fungerade inte nätet som det brukar. Gubben hade gjort något med det bärbara modemet så det skulle fungera bättre här hemma, men det blev väldigt segt på jobbet. Så till slut gav jag upp och satte mig med broderiet istället.
Hann göra färdigt ansiktet förutom ögonen och munnen,
gjort halva luvan och en del av jackan
Sovit ganska gott på förmiddan och sitter nu och försöker komma igång med att göra någonting istället för att sitta framför denna dator.
Och just nu så tittar solen fram på oss, men alldeles strax har den nog gått ner.
HA EN FORTSATT SKÖN 1 DECEMBER!

1 kommentar: