söndag 6 november 2011

Så har det

gått ytterligare en vecka och en vecka närmare jul.
I morse var jag duktig igen och åkte iväg och städade vårt städställe ensam. När jag var klar där så tog jag en liten extra promenad och det var bara nyttigt.
Resten av dagen har förflutit och försvunnit på ett konstigt sätt.
Okej, kaninburen blev också städad idag.
Gubben har hjälpt sin äldsta bror en vända idag och sen har han också tagit det lugnt. Han var tvungen att åka iväg och handla lite så vi fick dressing till salladen vi gjorde till middag.
Förresten lite har blivit tvättat och lite rentvätt har blivit vikt och det som finns kvar får jag ta imorgon.
Slut på ledighet för mig och jag jobbar imorgonnatt.
HelloKitty
Efter att ha suttit och tråkat framför dator och TV fick jag till slut fram handarbetet och broderade flera stygn med grönt garn.
Nu hoppas jag att hittar till sängen för jag är trött. Sov inte alltför bra inatt.
Och trött blir man ju också av det grå vädret som vi har, men solen tittade fram en pytteliten stund på förmiddan.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN BRA BÖRJAN PÅ NÄSTA VECKA!!!

1 kommentar:

  1. Den är så väldigt söt , Hallo Kitty...jag gillar att sy den på handdukar. Kram sytanten

    SvaraRadera