torsdag 17 november 2011

Onsdagförmiddagen

tillbringade jag i sängen och sov gott. :-)
Sen vet jag inte riktigt vart dagen tog vägen, men någonting hände säkert. ;-)
Efter maten tog vi tag i lite städning tillsammans gubben och jag och kom en liten bit närmare slutet.
Nattens sömn blev inte den bästa så jag har tagit en lur nu efter Älva åkt till skolan.
Tvättmaskinen hade jag iallafall startat direkt imorse så tvätten ska hängas efter frukosten är uppäten.
Gubben fick inte äta och dricka någonting efter klockan 22 igårkväll för det var dags för provtagning idag igen. Han har varit ner och tagit provet, men hade inte fått något svar innan han åkte därifrån. :-( Hade ju varit bra att veta direkt för idag ska han börja ta 3 tabletter om dan.
Igårmorse var det frost på bilarna och det var det inte idag och solen tittar fram idag så det ser ut att kunna bli en fin dag idag.
Nu är det dags att göra lite nytta innan det är dags för mig att fixa till mig för tjänstgöring mellan 14 och 21.
HA EN SKÖN TORSDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar