tisdag 28 juni 2011

Idag tror jag att det har

varit en av de varmaste dagarna iår. :-)
Och när värmen äntligen kommer så blir det alldeles för varmt och folk klagar.
Jag har varit och jobbat i eftermiddag och det har varit mycken väntan. Först på apoteket och sen fick jag vänta på en färdtjänstbuss.
Så idag har jag vet jag vad väntan och stress är. :-)
Nu är jag hemma och tittar på Morden i Midsomer med den nye Barneby, tyvärr håller jag på med datorn också så jag hänger inte riktigt med.
Och egentligen skulle jag behöva leta mig mot sängen för klockan ringer 5.30 imorgonbitti med. Sen har jag bara en tidig morgon med innan jag har min ledighet. Okej, jag jobbar 15-20 på torsdag innan det blir fredag.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

OCH SÅ HOPPAS VI PÅ EN FIN DAG IMORGON MED!!!

3 kommentarer:

  1. hoppas du får en bra jobbdag :)

    SvaraRadera
  2. NYE Barnaby?! Går det?! Man är ju så van vid den gamle...
    Hoppas du får en trevligare arbetsdag med mindre stress och väntan!

    SvaraRadera
  3. Tack för din rara kommentar om min sjal! <3

    SvaraRadera