söndag 26 juni 2011

Det har varit en

kul intensiv dag idag.
Började med att jobba mellan 7 och 12. Skulle egentligen jobbat några timmar till, men jag hade ju något annat viktigt jag ville göra.
Nämligen gå på barndop!
Bebisen bars till dopet av sina föräldrar och det ska jag säga att det var 2 stolta föräldrar.
Och där satt även farfar, farmor, morfar och mormor som även de var stolta.
Resten av församlingen bestod i övrigt av släkt och vänner.
Efter dopet var det dopfika och lite senare blev det mat och jag är så mätt att jag tror jag spricker.
Nu har jag hamnat framför datorn, pratar med farsan på msn och gubben(min älskade, duktiga) har åkt iväg och städat vårt städställe.
Solen har visat sig från sin bästa sida, men skrämde oss lite vid 13-tiden för då vräkte regnet ner.
Börjar bli trött och det får inte bli någon uppesittarkväll för mig för klockan ringer även 5.30 imorgonbitti.
Jobbar mellan 7 och 14. Det är 4:de av 8 arbetsdagar, men när jag gjort dessa dagar har jag semester i 14 dagar.
Ja, mina vänner jag säger redan nu:

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN SKÖN NY VECKA MED NYA MÖJLIGHETER!!!
P.S. Jag försöker få ur mitt huvud att det är bara 6 månader kvar till annandag jul. D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar