lördag 4 juni 2011

Det är lite tyst

från mig och kommer nog att vara så i några dagar till. Anledningen vill jag inte gå in på här, men jag fuskar just nu eftersom jag jobbar natt.
Det har varit några väldigt intensiva dagar både hemma och på jobbet.
Jobbade på torsdagen mellan 7 och 11 och när jag kom hem och efter vi ätit lite drog vi iväg och storhandlade.
Idag har vi varit ut på ytterligare en inköpsrunda och skaffat en dator för bara spel. De vi har är för små för spelen som finns. :-(
Och inte fungerar de som de ska heller.
Hoppas gubben har fått fart på datorn nu ikväll(igår), jag vet inte eftersom jag sitter här på jobbet och lyssnar på nattens ljud.
I onsdags blev vädret bättre och bättre och det var varmt och skönt på kvällen. Torsdan var skaplig och fredan var jättevarm. Får nu se hur lördagen blir.
Hade lite panik för det vita broderigarnet höll på ta slut, men när jag började leta i mina gömmor så hade jag ju ett par dockor till. Skönt för nu kan jag fortsätta brodera katten. :-)


HelloKitty-katten

Det är broderat med vitt nästan halva kattens huvud

Nu ska jag fortsätta med sysslorna för natten och kommer att återkomma till er förhoppningsvis snart. Kan tala om att jag saknar att läsa bloggar och skriva bloggar varje dag.

HOPPAS NI SOVER RIKTIGT GOTT!!!

HA EN FORTSATT SKÖN LÅNGHELG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar