tisdag 14 december 2010

Nu står båda våra


fordon utanför och är hela. Eller nästan hela för min bil har fortfarande en skada på en bakdörr.
När vi hämtat bilen så åkte vi till gubbens jobb och jag smet in på en matbit jag också(jag städar ju där eller ska, fast det är gubben som gör det mest:-)).
Vi blev kvar där ganska länge för det var trevligt att träffa allihopa som jobbar där, har jobbat och de som har olika kopplingar till företaget också.
Mätta blev vi iallafall och gubben behöver inte ha nån matlåda med sig imorgon för det som blev över räcker åt allihopa. :-)
Kallt och soligt har det varit idag också.
Nu väntar sängen på mig och jag behöver nog lite sömn också.
Imorgon är det arbetsdag igen och då ska vi ha lite julmysigt på jobbet. Jobbar mellan 12 och 21.
Hade tänkt ha bilden längst ner, men jag vet inte hur jag ska få till det och då struntar jag i att krångla. Till saken är att vi köpte ljuset till 1 december och skulle tända det en stund varje dag. Men så blev det naturligtvis inte så i helgen fick det brinna för att komma ifatt och idag är det ifatt på riktigt. :-)
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
KOM IHÅG OCH SLÄCK LJUSEN
NÄR NI GÅR IFRÅN DEM!!!

1 kommentar:

  1. Det är lite typiskt att man får "brinna" ifatt såna där kalenderljus... bättre då att ha fyra ljus så man tänder ett varje söndag och ev bränner lite på dom till middagen när man ändå sitter tillsammans och äter.(hoppas jag iaf)Kram sytanten

    SvaraRadera