tisdag 21 december 2010

Ikväll har gubben

och jag slagit rekord i julklappshandel.
Vi hade inte köpt en enda julklapp innan dagens inköp och nu är nästan alla köpta på nån timme.
Bara vi kom till köpcentrumet så gav det ena det andra.
Och jag känner mig nöjd med det vi hittat också.
Var ju tvungen att skaffa lite fler julkort och dessa är nu skrivna och en del av dem har fått frimärken och resten måste vi fixa imorgon.
Imorgon ska vi också åka och handla maten till jul.
Men nu är det sängen som gäller och en klocka som ringer 5.30.
Jobb för mig mellan 7 och 14.
Idag har det varit kallt och solen har faktiskt visat sig en stund. Just nu är det 23,2 minus och det känns väldigt kallt. Det ser inte ut som det tänker vara så mycket varmare imorgon.
Men vaddå: Det är ju vinter!
Det var ju sängen jag skulle söka upp så jag säger:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

3 kommentarer:

  1. Så skönt när julklappsbekymren löser sig!

    SvaraRadera
  2. Jag blev klar med mina klappar igår också. Så skönt det är när man fått ihop det. Mat, det blir torsdag morgon kl 8 så man hinner fixa resten av dagen. Är ledig på torsdag så då ska det bli jul här.

    SvaraRadera