lördag 20 februari 2010

Jobbat idag och det

var full rulle från det jag börja tolv till jag sluta nio.
Var uppe redan vid åtta imorse pga hundar som hörde att jag vakna. En lycklig tax fick komma upp i sängen en liten stund och kela med gubben innan det var dags att gå ut och göra behoven och sen få lite käk.
Gubben skjutsade mig till jobbet idag och det tackade jag inte nej till med det väder som varit idag.
Snö och blåst inte roligt att köra i och defenitivt inte i mörker när man är trött.
Taxen hade bråttom ut och kissa och sen lika bråttom in igen för att få godis av mig. :-)
Han har legat mest och sovit för det är inget taxväder idag.
Även labbarna har tagit det ganska lugnt, men de gillar snön och vädret lite bättre iallafall.
Det är runt tretton grader kallt så jag vill inte vara ute så länge jag heller.
Nu börjar klockan visa sängdags och jag tror nog att gubben behöver sova för han sitter här vid köksbordet och sover. :-)
Ska bara ut med hundarna en sista kissrunda för kvällen och sen sängen.

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH DRÖM SNÖIGA DRÖMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Ja det tycker jag du ska göra! man håller sej mätt länge oxå på den !
    Här har det blåst "småspik" i dag.

    SvaraRadera