söndag 21 februari 2010

Dagen började ganska

skapligt vid åtta-tiden.
Hundar som ville ut och ha mat.
Sen lite frukost och sen vek jag lite tvätt, sen ut igen och skotta lite snö iallafall. In igen och fortsatte vika.
Gubben fixa mat och under tiden som steken blev färdig for vi iväg och städade vårt städställe som är gubbens arbete. Medan jag började städa så plogade gubben lite snö så de ska komma och kunna börja jobba imorgonbitti.
Hemma igen fortsatte gubben med maten och jag hamnade lite mycket framför datorn, fast jag fick mer kläder vikta också.
Efter maten har det tyvärr varit bara dator och "Luftslottet som sprängdes" i cd-spelaren.
Kallt är det ute också, 16,5 minus. Solen har tittat fram och det har inte snöat mycket alls idag.
Vilka drivor det var imorse efter snön och blåsten igår.

1 kommentar:

  1. Ja, den där snön... kunde få försvinna nu. Vill Ha VÅR och tussilagooooo och vitsippooor. Får väl vänta då! Vi har oxå skottat idag, mycket snö ... jobbigt, jag har lite ont i armen efter fallet igår men skam den som ger upp. Trevligt sportlov...(för den som har)
    Kram sytanten

    SvaraRadera