tisdag 1 december 2009

Jag/vi tackar och

bockar för kommentarerna på det jag skrev igår.
Jovisst är jag fortfarande kär(men ibland skulle jag nog vilja byta ut honom mot nån annan och det är när han tokar sig och inte gör som jag säger, men jag skulle aldrig orka "uppfostra" någon ny).
Vi gick faktiskt till prästen och gifte oss en torsdag i juli 1988 bara för att retas med vissa personer i hans släkt. :-)
Det stora frågan är väl egentligen hur han står ut med mig. :-)
Ikväll har vi äntligen fått upp adventsljusstakar och stjärnor.
Även en och annan krukväxt har fått lite ny jord och pelargonerna har blivit förpassade ur köket.
Snart är det dags för StarTrek på TV och sen är det väl nästan läggdags.
Imorgon SKA gardinerna upp.

1 kommentar:

  1. Grattis till er båda, missade tydligen ditt inlägg om det igår.
    Imponerande att ni ännu hänger ihop eftersom ni startade i så tidig ålder. Idag har man känslan av att man byter partner som man byter kläder. Fattar inte det där riktigt. Jag var tillsammans med min första gubbe i 21 år. Vi hade det slitigt i väldigt många år innan vi gjorde slag i saken och flyttade isär. Han träffade en ny nästan direkt och de är nu gifta och han har fått en dotter till med henne. Jag träffade min gubbe efter ca 7 månader men det tog ytterligare 2 år innan vi blev ett par och nu har vi varit tillsammans i över sju år och köpt hus och gift oss. Men barn hade vi ingen tanke på att skaffa tillsammans, han har två innan och jag har ju fyra, så det räcker till ändå. Det har blivit katter o en hund i stället.Så kommer det ju barnbarn och då vill man ju ha tid till dem.
    Synd att du missade träffa Eva, ska bli så kul att få träffa henne på riktigt. Hon verkar så himla mysig.
    Ta det nu lungt med gardinhängningen.

    SvaraRadera