onsdag 9 december 2009

Det blev en dag med

trevligt sällskap av arbetskamrater på studiebesök/inköpsrunda.
Avslutade dagen med julfest på jobbet med alla inblandade och julklappsbyte som skulle börja på bokstaven ä.
Det fanns både änglar, äppelcider, älgörtsdryck, äggkopp, äggklocka, älgänglaspel och säkert något mer som jag glömt.
Jag var ganska mör när jag åkte hemåt för min sömn blev ungefär 3 timmar(men vill man ha roligt så får man offra lite, men inte gör jag så här alltför ofta).
Det blev sittande ganska mycket framför datorn tills klockan började närma sig nio, då fick både jag och gubben fart och gjorde lite nytta.
Men nu börjar det vara dags att lägga sig och sova och jag misstänker att jag kommer somna ganska ovaggad. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT OCH FORTSÄTT DRÖMMA OM EN VIT JUL!!!

1 kommentar:

  1. Tur att det inte är för ofta, men det är trevligt att få göra det ibland.

    SvaraRadera