lördag 18 juli 2009

Gubben var morgontidig

idag(fast han var ledig och allt) och drog iväg till sitt projekt.
För en liten stund sen så kom han hem med projektet och håller nu på att försöka få det på plats.
Jag räknade ut när jag la mig för natten att jag varit vaken i ca 18 timmar igår och jag var inte speciellt trött heller. Konstigt. Men det kanske kommer idag. Tröttheten alltså.
Har inte kommit igång och göra något än, men lite ska jag göra iallafall. Eller jag måste!
Solen verkar skina just nu, men man vet ju aldrig om vi får ha vackert väder hela dan. Enligt vädret så skulle det iallafall bli sämre imorgon och några dagar framåt. Men så har ju fruntimmersveckan börjat idag med Fredrik.
Strax ska jag upp och väcka grabben, han bad om det igår, för han ska åka på barndop och då vill han nog inte jäkta iväg. (Han skulle kliva upp tidigt igår och klockan var halvelva när jag knackade på hans dörr och frågade vad tidigt var för honom. Svaret jag fick var typ: Oj f-n. Det var inte tidigt för honom igår iallafall utan snarare sent.)
Ska snart slita mig från datorn och göra något annat en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar