måndag 13 juli 2009

Arbetsdag slut och

bara 3 arbetspass kvar innan semester.
Idag har jag varit på promenad med en boende till och från en affär. Det var skönt att röra på sig, men lika skönt att komma tillbaka till jobbet.
Det är uppförsbacke en del av vägen tillbaka och den är ganska dryg. Det är väl iallafall tur att uppförsbacken är på vägen tillbaka och inte på vägen till affärn för usch så svettig jag var när jag kom tillbaka(hade inte varit roligt om jag varit det på affärn).
Imorgonbitti får jag inte glömma bort att jag ska hämta en arbetskamrat innan jag börjar jobba klockan sju. Jag tror inte hon blir så glad på mig om jag glömmer bort henne. Vad tror ni?

En sittplats vid en lyktstolpe strax ovanför den långa
uppförsbacken
I den stan jag jobbar i finns såna där häftiga vilo/sittplatser iallafall på 2 ställen. Tänk vad skönt det måste vara att sätta sig där och vila benen en liten stund innan man traskar vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar