lördag 6 juni 2009

Oj, vad har

jag gjort eftersom jag inte skrivit något sen igår?
Tiden försvann efter det jag skrev igår och jag fick inte tid till att skriva något mer(kanske hade det lite med lust att göra också).
Vi var iallafall ut och käka som vi brukar göra på fredagar och vad vi gjorde sen vet jag inte riktigt, men som sagt tiden försvann.
Idag har jag jobbat mellan sju och fyra och sen när jag kom hem har jag bara tagit det lugnt.
Suttit lite framför datorn och la faktiskt disken i blöt, men gubben diska sen när han kom hem efter han hade varit på bio med en bekant.
Jag fick sällskap av den broderitokiga tjejen.
Vi tittade runt lite på datorn och sen var vi faktiskt duktiga och broderade lite grann.
Det börjar bli dags för mig att igen uppsöka sängen för imorgon är det en ny arbetsdag och jag börjar även sju då också. Men jag får gå hem redan klockan tre.
Det värsta är att jag idag har haft ont i nacken och vänster arm, tror jag legat konstigt i natt.
Inte så konstigt kanske med tanke på tre hundar som vill dela min sänghalva. :)
Väder har det varit idag också, men inget roligt väder. Grått, lite sol, regn och KALLT.
Kan inte tro att det ska vara sommar.
Nej, sängen var det visst...

Fjärde lilla kycklingens kropp
G o d N a t t o c h S o v G o t t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar