söndag 21 juni 2009

Nytt dygn har det

visst blivit.
Dags att leta upp sängen igen.
Solen värmde några gånger till, men sen var ju regnet tvunget att komma och förstöra alltihopa.
Kollat igenom och sparat mönster och annat. Mönstren får jag lov att gå igenom en gång till för att kanske rensa ännu mer. Min mamma sparade på många mönster och jag är likadan.
Har tittat på kommisarie Morse och virkat på terapiarbete 2. Det är bara kanten runt kvar på den och det ska jag väl kunna fixa imorgon(senare idag).
Tyvärr blev blommorna inte planterade för när jag skulle göra det började det regna och det var då jag började med att kolla på mönstren. Och när jag väl börjat med det ville jag avsluta det också.
Nu ska jag släppa ut hundarna för en sista kissningsrunda och sen ska jag sova!
God natt och sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar