onsdag 10 juni 2009

Nu har snart denna

onsdag också tagit slut.
Jag fattar inte att det är sommar för jag tycker det enda det gör är regnar.
Idag har det varit en genomgrå dag.
Vad jag har gjort idag vet jag inte, men att jag slapp laga mat iallafall. Grabben gjorde det.
Disken finns kvar och har legat i blöt en stund nu. Måste ta den innan jag lägger mig.
När gubben och jag hade ätit så var det precis som om någon drog ur en propp och jag orkade ingenting.
Gubben orkade iallafall åka ner och inhandla lite mjölk.
Imorgon ska jag till tandläkaren också och det kan jag säga att jag inte ser fram emot det. :(
Men det är ju nödvändigt ont.
Min farsas TV small häromdan och precis nu fick jag veta att en bekants TV har brunnit.
Tycker synd om min farsa, men han ska nog köpa en ny imorgon.
Den andre tycker jag inte alls synd om för det enda han gör är att sitta vid sin TV och sin dator och han behöver röra på sig mycket mer. Är ganska ung också.(Pratar med honom på msn och blir irriterad på honom för han dummar sig. Tycker nästan att man ska ha något för att man hjälper till hemma, men jag hoppas att han bara skojar med mig).
Klockan är nu halvtio på kvällen och disken är inte diskad.
Måste ta den nu.............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar