fredag 19 juni 2009

Midsommarafton med sisådär

väder.
Ena sekunden skiner solen för att i andra sekunden ös regnar det.
Typiskt sommarväder år 2009!
Jag har sovit hela förmiddagen, men det beror ju på att jag jobbade i natt.
Jobbade ju natt mellan tisdag och onsdag och då började jag på terapiarbetet nummer två och i natt fortsatte jag när tillfällena gavs. Den är nog färdig innan helgen är slut om jag håller på när jag får tid.

Terapiarbete nummer två(make/maka)
När jag kom hem imorse så var gubben redan uppe(kl var runt åtta) och jag undrade varför.
Han såg inte så glad ut när han berättade att hundarna hade väckt honom och inte ville att han skulle sova längre.
Men han har ju fått lite gjort som att rensa bordet från en massa skräp, fixat till så att vi kan använda terassvärmaren ikväll, diskat och dammsugit på altanen.
Var ner till byn för att köpa lite mer färsk potatis och kom hem med två kassar både nyttiga och onyttiga varor. Det känns ungefär som att vi kommer att tröstäta bara för att det är så dåligt väder.
Ska strax göra i ordning lite potatissallad så det får stå och dra en liten stund, måste bara vänta på att potatisen ska svalna.
Återkommer kanske under kvällen och skulle jag inte göra det så önskar jag er alla en riktigt
TREVLIG MIDSOMMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar