torsdag 11 februari 2016

Nu är det

nog något fel för jag skriver idag också.
Det blev ingen bra sömn inatt så det blev en riktig sovmorgon istället.
Segt var det på förmiddagen, men sen blev det lite fart ett tag iallafall.
Marsvinsburen och kaninburarna blev rengjorda.
Gubben och jag fikade lite och sen åkte vi iväg och handlade lite djurmat, toapapper, hushållspapper och lite till.
Billigt blev det ju inte, men vissa av sakerna räcker ett bra tag.
Älva tröttnade på vårt smutsiga golv så hon dammsög köks- och hallgolv.
Jag passade på att städa toaletten på nedre plan medan gubben fixade maten.
Efter maten försvann Älva och gubben upp och tittade på film medan jag satt kvar i köket med min dator, TV och handarbete.
Kom ganska långt på tomten och om jag räknar rätt så är det ca 2 färger kvar.
 160211
Det är mest varit uppehåll idag, men väldigt grått.
Skönt är väl att vi går mot ljusare tider.
Men nu ska jag uppsöka sängen och försöka sova gott.

1 kommentar:

  1. Det är så skönt när man gör sådana ryck. Hoppas du fick sova.

    SvaraRadera