onsdag 29 maj 2013

Blev en liten

sovmorgon för mig och Älva för hon behövde inte vara i skolan förrän vid 9. De skulle se en musikal som niorna har gjort. En tradition i vår kommun sen många, många år tillbaka.
Vid 4.30 vaknade jag imorse av att gubben började hosta ordentligt. Varmt i sovrummet var det också.
Och nu på morron började Älva känna att även hon är förkyld.
Än så länge känner inte jag någonting, men ska jag klaga så har jag ont i min högerarm idag.
När jag lämnat Älva så hade jag tänkt ta en promenad till apoteket, men det blev inget av med det för det började regna.
Nu är jag hemma och försöker hitta på vettiga saker att göra och inte bara sitta framför datorn vid köksbordet.
Och jag vet att det finns massor att göra, men jag tycker inte det är kul. Men jag vet också att jag kommer att vara nöjd när det är gjort.
HA EN FORTSATT SKÖN ONSDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar