lördag 30 mars 2013

Påskafton

är det nu.
Vaken tidigt var både gubben och jag, men vi lyckades nästan somna om innan klockan ringde 7.30.
Gubben åkte iväg och hämtade tomte H.
De kom hit och åt frukost och sen åkte de och städade vårt städställe.
Efter de var klara där for de förbi macken och tvättade min bil. Kan tala om att det var väldigt nödvändigt.
Efter många om och men så kom jag mig för att börja elda och starta tvättmaskinen. Just nu snurrar den tvätten i tumlaren och nästa maskin är startad.
Älva fick en riktig sovmorgon idag och låg i sängen till nästan 11.30.
Medan gubben och tomte H var borta fick jag besök av 2 påskharar som fick varsin slant och några godisbitar.
Nu behöver jag slita mig från datorn och brodera färdigt horoskopstavlan!
GOD FORTSÄTTNING PÅ PÅSKAFTON!!!
P.S Det är bra om man startar tvättmaskinen också D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar