måndag 18 mars 2013

Efter 7 svåra

år och 8 bedrövelser så kom gardinerna äntligen upp i elefantrummet ikväll.
Jag har jobbat mellan 7 och 11, gubben har hållit ställningarna här hemma och Älva har varit i skolan.
När jag kom hem satt gubben och jag ute och fikade i solen.
Han har hålllit på i kojan och fixat i det sista rummet som blev klart så nu står grabbens TV där.
Han har också hjälpt mig montera en del broderade motiv som legat och väntat på att komma in i sina ramar.
2 delfintavlor och 1 HelloKitty-katt till Älva och dessa till oss:
Fåglarna skulle jag ju vara klar med innan den 31 december 2012, men jag blev klar 2 januari 2013 och kycklingarna var jag färdig med 5 april 2012.
Ibland tar det tid att hitta ram och den kommer ju att få hänga uppe denna påsk.
Nu hägrar sängen igen och klockan ringer tidigt imorgon också och jag ska jobba mellan 7 och 11 även då.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar