torsdag 28 februari 2013

Torsdagmorgon

och det gick bra för Älva hos tandläkaren. Hon ska på återbesök, men det är inte för att hon har hål utan för att de ska plasta hennes tänder.
7.30 ringde klockan och jag hade nog kunnat gå upp någon timme tidigare.
Förkyld med lite hosta och täppt i näsan och massor av nysningar. Ligger på gränsen till feber, men jag ska jobba mellan 15 och 20 iallafall.
Innan jobbet är det ett möte vi ska på alla 3 och vad gubben och Älva hittar på vet jag inte sen.
Solen skiner även idag och det hoppas jag att den gör efter 11.30 imorgon också för då slutar jag. Börjar 7 imorgonbitti och det kommer att kännas
En maskin med hundhanddukar är på gång och jag har mina funderingar att sätta mig och brodera en stund nu.
HA EN FORTSATT SKÖN TORSDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar