måndag 18 februari 2013

Måndagkväll och

vad fick jag gjort under dagen?
-Den rena tvätten hamnade där den skulle
-En maskin med handdukar blev tvättade och lagda i tumlaren
-Gardinerna i köket blev nertagna(men inga nya uppsatta)
-Hämtade Älva vid skolan och sen skjutsade vi upp bekant J till stallet
-Åkte till arbetsterapeuten och Älva fick fråga sina frågor och den viktigaste var om hon fick rida
-Hem och Älva åt lite och bytte sen till ridkläder
-Till stallet och Älva fick äntligen rida hästen A(den hon ramlade av på juldagen)
-Gick en promenad, men hann inte så långt innan gubben kom med bussen
-Tillbringade lite tid i stallet allihopa
-Gubben åkte hem och fixade mat
-Vi andra kom hem och fick vänta en liten stund på maten
-Maten åts och gubben skjutsade hem bekant J och fixade sen till passagerarrutan på min bil
-Jag höll på med datorn
-Jag diskade disken
-Tittade på en dansk serie och höll på med datorn
-Varit ut och gett kaninerna nytt vatten
-Naturligtvis har jag spelat wordfeud under dagen
-Nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig(mobilen är redan avstängd)
-Älva har hållit på med datorn ikväll
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar