söndag 12 augusti 2012

Nu är söndagen

snart slut och likaså den sköna semesterledigheten med inga tider att passa.Imorgonbitti ringer gubbens klocka 5.30 och han får hoppa upp ur sängen glatt och fara till jobbet efter frukostintag.
Jag börjar jobba på torsdag och då ringer klockan lika tidigt för mig och sen jobbar jag hela helgen också
Så där jättemycket har inte hänt idag, men jag har iallafall bakat en sån här:
En banankaka som jag med mobilens hjälp
lyckades kalla barnaskara på facebook(till en kusins glädje, hon bad om receptet)
Pannkaka blev det middag och jag for ner och köpte lite sylt och sirap att ha till.
Gubben har hjälpt sin äldre bror L med lite grejer, sen har han klippt lite gräs och fixat en strålkastare på min bil som var fuktig.
Sen har jag påbörjat ett litet hemligt projekt som jag(om jag jobbar på riktigt bra) är färdig med vilken dag som helst.
Tjejerna har spelat datorspel och städat hos kaninerna och nu gäller det att försöka få ikull dem så det inte blir så sent. Skolan börjar på torsdag!!!
Vädret var inte det bästa imorse, men med hjälp av någon norrifrån som blåste lite solsken till oss fick vi till slut riktigt bra väder och än så länge har det inte regnat något. Tänkte tacka den snälla människan, men tyvärr så hittade jag inte inlägget senare på dan.
Nej, nu ska här stängas av och skicka gubben i säng så han orkar upp imorgonbitti.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN TREVLIG ARBETSDAG IMORGON ALLA NI SOM BÖRJAR EFTER SEMESTERN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar