fredag 3 augusti 2012

Bildbevis på att

det hände något med kotavlan:
Vaknade imorse(ca 5.30) och hörde regnet slå ordentligt på hustaket. Åskan hördes en bit ifrån också.
Somnade om och jag vaknade några timmar senare så var det ett grått täcke över oss.
Täcket har släppt lite och solen har tittat igenom lite grann och jag hoppas att den kommer fram mer senare under dagen och ger oss det ljus vi behöver.
Tempot är lågt hos oss alla och Älva spelar datorspel och jag har suttit bredvid och fortsatt broderera på kon och upptäckte att jag gjort fel även på denna.
Men nu är det nog bara jag och ev. Älva som kommer att veta vart felet är.
Gubben hjälper sin äldre bror L med att skicka iväg en grej som ska med en lastbil så just nu väntar han bara på rätt telefonsamtal.
Först ringde kompis I till Älva och sen ringde G och ville låna vår torktumlare.
Jag misstänker att denna dag kommer att fortsätta i lugnets tecknen.
HA EN FORTSATT SKÖN FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar