onsdag 14 mars 2012

Idag har det

varit en vanlig dag.Några maskiner har blivit körda och golvet har blivit dammsugit.
Hämtade kompis I och Älva och hon har spelat datorspel hela dan/kvällen.
Inte hela för jag och tjejerna har faktiskt varit ute och gått med hundarna en sväng.
Och jag träffade på en granne så tjejerna tog hundarna och gick hem.
Älva duschade den bruna labben igårkväll så ikväll var det den svarta labbens tur att bli ren.
Taxen blev duschad för några dagar sedan.
Solen har lyst även idag, men jag har inte provat och sitta ute. Jag hamnade tyvärr framför datorn och där blev jag kvar.
Och inget blev det broderat heller. :-( Och jag som vill bli klar till påsk.
Nu ropar sängen på mig igen så det är väl bara att lyda.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
P.S. När tjejerna och jag gick ut så tittade jag upp på den stjärnklara himlen och fick se 2 ljuspunkter som jag inte sett förut. De var stilla och då förstod jag att det måste vara de där planeterna som det talats om. Ropade ut gubben så även han fick se dem. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar