lördag 17 mars 2012

Dagen fortsatte

i samma lugna takt.Älva och kompis I har haft en skojig dag(och bra dag hoppas jag). De har suttit vid datorn och spelat datorspel, varit ut en sväng med hundarna och försökt gå med en av våra katter i koppel(gick inte alls bra ;-)). De har också hoppat studsmatta en bra stund.
Gubben och jag har diskuterat kaninburar hit och dit och imorgon åker nog gubben och köper material att bygga några/flera stycken.
Jag fick till slut fram broderiet och fick det gröna klart på tavlan(hoppas jag).
Kycklingarna med mer grönt
Nu har visst klockan passerat midnatt och det är dags för sängen igen.
Jag blev "lovad" sol idag på eftermiddan av gubben, men inte kom det någon sol inte. Och det verkar inte bli någon sol i helgen heller. :-(
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar: