lördag 4 februari 2012

Ibland blir jag

ganska trött på mig själv.
Ifjol broderade jag 2 horoskopstavlor med vattumannen.
Den ena gav jag en arbetskompis som skulle ge den till sin dotter(som just idag fyller 2 år) och den andra fick E  i samband med dopet.
Säger jag iallafall, men inte hennes mor G.
Hon har kollat igenom sakerna E fick i doppresent och har inte hittat tavlan.
Jag frågade gubbens yngre brors sambo U om hon kom ihåg någon tavla och det gjorde hon inte. Inte heller E:s farmor kommer ihåg tavlan.
Då kommer ju den stora frågan: VAR SJUTTON HAR DEN BLIVIT AV?
Jag har alldeles nyss kollat igenom bloggen för ifjol under de månader jag broderade dem och bevisligen har jag gjort 2 stycken.
MEN VAR ÄR DEN?
Det är väl bara att fortsätta leta, annars får jag sätta mig och göra ytterligare en till.
Så här ser den ut!
Det försvunna broderiet

1 kommentar: