fredag 17 februari 2012

Fredag och jag

ledig och ändå sitter jag här sen 7-snåret.
Kunde ha legat i sängen och sovit gott, men jag var tvungen att gå upp och göra en sak och sen blev jag klarvaken.
Okej, jag får kanske något vettigt gjort då?
Har startat diskmaskinen, ska kolla till vedpannan som gubben startade innan han for till jobbet.
Kanske få upp de där gardinerna som jag inte fick upp igår.
Förresten så fick gubben lämna tillbaka hörselskydden på det stället han köpt dem på och fick tillbaka pengarna i form av ett presentkort(hade ett sånt då han köpte dem + att han fick lägga till lite till och även de pengarna fick han på presentkortet). Han åkte vidare till en grannkommun och var in på ett ställe där de inte hade dem hemma, men kunde ta hem. På sista stället han titta så hade de hörselskydden hemma så han köpte dem. Och det var jättebra ljud i dem och när vi testade och tala i telefon så hördes det perfekt. :-)
Synd bara att det blev felköp första gången för nu blev de väldigt dyra.
Det ser ut att bli en fin dag idag för solen har redan börjat titta fram.
HA EN RIKTIGT SKÖN FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar