lördag 18 februari 2012

Det blev

lite ändringar för mig idag.
Älvas kompis I åkte hem igår för att gå på kalas och när hon kom hem ifrån det så spydde tjejstackarn i duschen och så hade hon spytt en gång till i natt.
Och jag vill inte smitta ner våra boenden och iallafall inte 2 av dem. Så det var bara att ringa till jobbet och rådfråga dem hur jag skulle göra och vi kom fram till samma beslut båda två: att jag skulle stanna hemma för att inte eventuellt smitta ner dem!
Förra året i januari hade vi en epidemi med magsjuka och det var absolut inte roligt.
Gubben och Älva har varit på en inköpsrunda och jag har varit hemma och hållit ställningarna.
När de hade åkt klev jag på vårt gåband och gick ca 0.5 km på ca 16 minuter. Dåligt, jag vet, men det ska bli mycket bättre.
Tråkigt väder har vi, ingen sol och istället för den har vi grått och det kommer ner snö.
HA EN FORTSATT SKÖN LÖRDAG!!!

1 kommentar:

  1. Otäckt med magsjuka. Hoppas du klarar dig. Här har också varit skitväder idag!

    SvaraRadera