torsdag 22 september 2011

Idag fick jag en

sovmorgon för Älva mådde inge vidare imorse heller. :-(
Jag känner mig faktiskt piggare än vad jag gjort sen förra fredan och jag hoppas nu att det går åt rätt håll och jag inte sjuknar om. Vill jobba på söndag.
Jag har pallrat mig upp ur sängen i flera dagar och skickat Älva till skolan och sen har jag faktiskt sovit ett par timmar på förmiddan för jag har inte orkat hålla mig vaken.
Idag är en fin höstdag med sol, men tyvärr blåser det en del.
Ska duka undan min frukost och plocka fram handarbetet och fortsätta brodera så jag blir klar så jag kan börja på något nytt.
HA EN SKÖN TORSDAG!!!

3 kommentarer:

  1. Det verkar ta ett tag att bli bra från förkylningen. Jag har kännt av den i snart tre veckor. Trött är man verkligen, utom på nattens småtimmar, då är jag pigg.
    Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att förkylningen håller på att ge sig!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, idag hann det småregna, blåsa och bli soligt bara under min promenad. De säger att hösten inte fått grepp än, vad det nu skall betyda ...
    Krya på dig!

    SvaraRadera