fredag 2 september 2011

Dammsugaren är

motionerad så nu är golvet ganska rent.
Den rena torra tvätten ligger där den ska ligga och jag är nyduschad.
En stund på förmiddan var jag barnvakt till E och det gick jättebra.
Solen har visat sig flera gånger och det har varit riktigt varmt, men nu öser regnet ner.
Det började strax innan Älva kom hem med bussen så hon sprang i regnet och blev lite blöt.
Och innan det kom G och E ner på lite fika med bulle medan de väntade på posten.
Vi väntar på ett handarbetspaket som vi beställde för några veckor sedan och när jag ringde fick jag veta att de väntade in ett av handarbetena vi beställt. Så förhoppningsvis nästa vecka får vi grejerna.
Gubben ska åka och hämta tomten och jag och Älva ska möta upp dem nere i vår hemkommun så ska vi äta lite innan det blir hemgång hit.
Hoppas det slutar regna snart...

1 kommentar:

  1. Usch, skulle också behöva städa... Vi ska ha kalas här i morgon, men äsch Mañana... ;)

    SvaraRadera