onsdag 21 september 2011

Då var det

onsdagkväll bara sådär helt plötsligt.
Jag skulle ha jobbat igår, idag och imorgon natt, men jag har stannat hemma och är förhoppningsvis riktigt frisk till söndag igen så jag kan tjäna till mitt uppehälle.
Idag fick jag åka och hämta en sjuk Älva som hade/har ont i halsen, feber i kroppen och ont i huvudet. :-( Hoppas hon blir frisk fort.
Vi har tillbringat eftermiddagen framför TV och tittat på "Nu är det jul igen" 1:an, 2:an och 3:an.
Och jag fick massor broderat på min ko. Och jag hoppas att den lusten att brodera finns även imorgon.
Det har varit grått och tidvis regnigt idag och det gör ju inte att man känner sig piggare.
Nu hägrar sängen och förhoppningsvis en god natts sömn.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM OM EN SKÖN HÖST!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar