tisdag 13 september 2011

Award

har jag fått från Hamrånge slödjare och jag blev jätteglad!Mitt uppdrag nu är att skicka den vidare till 5 bloggare med mindre än 100 följare och svara på några frågor.
VARFÖR BÖRJADE DU BLOGGA?
Har väl alltid mer eller mindre gillat att skriva och detta är ett sätt att dels minnas själv vad man gjort i sina dagar och dels att dela med sig av glädje och sorg. Började väl också blogga för att lägga upp bilder(mest för min egen skull) på bl.a. mina broderier steg för steg.
VILKA BLOGGAR FÖLJER DU?
De bloggar jag följer syns i ena kanten på min blogg + att jag följer en ung tjej som flyttat från Göteborg till urskogen i Norrland. Jonna Jinton(http://www.jonnajinton.se/)
VILKA FAVORITFÄRGER HAR DU?
Svart har blivit en favoritfärg genom åren.
VILKA FAVORITFILMER HAR DU?
Dirty Dancing och just nu är det ganska mycket StarTrek(fast det är ju mer en serie).
VILKET LAND DRÖMMER DU ATT BESÖKA?
Har faktiskt ingen dröm om att besöka något land utomlands just nu utan min dröm är att utforska södra Sverige.
BLOGGAR JAG SKICKAR VIDARE TILL:
Yvonne stickar och virkar
Smyckas blogg
Sytanten
Rullstolsstickan
En tomtas tankar och funderingar

3 kommentarer: