lördag 13 augusti 2011

Så var det lördag

igen och om 2 dagar är det dags för arbete för mig, men först ska vi klara av 2 möten. Det första klockan 13, det andra 14 och jag börjar sen jobba 15.
Tror ni det fungerar?
Jag fick sovmorgon imorse. Vaknade ganska tidigt, gick upp på toa och sen till sängen igen och lyckades somna om och sov till ca 9.40.
Då steg jag upp och tog mig en skön dusch.
När jag kom ner i köket var både gubben och Älva uppe och G kom med E och hälsade på.
G och jag har beställt grejer ur en handarbetskatalog. Hon beställde nån jultavla+lite annat och jag blå aidaväv så jag har till mina horoskopstavlor.
Solen skiner och det är moln på himlen, men det ser ut att bli en skön dag idag också.
HA EN SKÖN LÖRDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det funkade med tiderna.
    Här är det jättefint väder idag, typiskt när Noa åkt för de väntade varje dag på att få bada i barnpoolen.

    SvaraRadera
  2. hoppas du har haft en bra dag i solen :))

    SvaraRadera