fredag 5 augusti 2011

Det blev ingen

sovmorgon imorse. Vaknade tidigt av olika anledningar, men okej vi somnade om en stund till när vi varit vakna i ca 1 timme.
Gjort något har vi inte än iallafall, men vi hade trevligt besök av G med E.
Både G och jag blev glada idag då handarbetskatalogen som vi längtat efter äntligen kom.
Jag har inte bläddrat i den än, men jag vet att jag ska skicka efter vit och blå aidaväv. Och ev. lite broderigarndockor också. Men jag måste räkna ut vilken storlek det ska vara och det har jag inte gjort än.
Solen skiner och det blåser, men inte direkt kallt.
HA EN FORTSATT SKÖN FREDAG!!!

2 kommentarer:

  1. De blir en mysstund med katalogen förstår jag *ler*

    SvaraRadera
  2. Man bläddrar och man bläddrar och hittar nått nytt hela tiden. Sen kommer det svåra, vad ska man inte beställa. :)

    SvaraRadera