söndag 24 april 2011

Så har påskdagen

försvunnit och det har varit en helt underbart varm solig dag!
Jag har tvättat en massa och hängt ut på tork samt vikt ren torr tvätt ute i solen.
Gubben har stått på vedbacken i ett par omgångar och sysslat med vinterns ved.
Jag hade tänkt att jag skulle brodera klart vattumannen-tavlan idag, men jag hann inte och orkade inte. Vi åkte ner till hemkommunen och hälsade på min brorsa och hans familj.
Väl hemma igen så hamnade vi framför varsin dator.
Har av olika anledningar inte varit ute så på mycket på datorn och ligger därför efter med att läsa alla bloggar jag följer. Men jag tror att jag snart är ikapp. :-)
Imorgonbitti ringer min väckarklocka 5.30 för jag ska jobba mellan 7 och 11.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN RIKTIGT SKÖN ANNANDAG PÅSK!!!

4 kommentarer:

  1. det går framåt med din fina tavla iallafall!! Det är kul med stjärntackentavlor, själv är både jag och gubben fiskar och det har varit svårt att hitta nån som jag tycker är fin. Det finns en hos atelje Margareta tror jag det var, jag har sytt barnens stjärntecken som jaghandlat där...vi får väl se om det blir en till gubben och mej eller om det blir nåt annat....
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Du ska se att tavlan blir klar idag när du kommer hem. För jag antar att vädret är lika fint idag vid dig, för det är så här i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Vissa dagar bara försvinner utan att man vet hur. Ha det gott

    SvaraRadera