lördag 2 april 2011

Jag orkade inte

sitta kvar och vänta ut diskmaskinen utan det blev en tidig sänggång för att vara fredagkväll. Strax efter 21.30 la jag mig och somnade som en stock. Gubben fick vänta ut diskmaskinen själv. Och imorse så tyckte hundarna att vi skulle kliva upp lika tidigt som vi gjort i veckan, men vi lyckades få dem kvar till klockan var 8 iallafall. :-) Det var inte alls roligt att vakna för det skiner ingen sol på oss utan det är grått och trist. Väntar bara på att det ska börja regna också. Arbetsdag för mig är det också så det är snart dags att hoppa in i duschen och göra sig vacker för att då förtjäna min lön mellan 12 och 20. Imorgon är det mellan 7 och 16 jag ska vara på plats. Och när jag kommer hem ikväll ska jag in till svåger och svägerska och träffa lite mer av gubbens släkt, men det lär inte bli så lång tid för jag behöver ju sova också.

1 kommentar:

  1. Ja man kan inte sticka understol med att arbetet inkräktar på fritiden *ler*

    SvaraRadera