tisdag 19 april 2011

Gubben och jag har kanske

börjat ett nytt liv.
Vi chockar iallafall våra grannar, alltså gubbens bror och hans familj.
Vi har varit ute och gått en promenad med hundarna igårkväll. Började dagen idag med en promenad med dem och hämtade björkris.
Varit ute och handlat lite och åkte småvägar hem och hade turen att se en nyfödd kalv av en koras som jag inte kan stava till.
Hemma blev det lite mat och sen åkte gubben iväg på ett möte och jag var hemma och bakade 2 sockerkakor.
Nu har vi avslutat dagen med en promenad med hundarna igen.
Förresten har jag kelat med en liten bebis idag. :-)
Det har varit en solig dag och ganska varmt, men nu ikväll har det blivit kyligt.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Det är skönt att gå lite. Jag går ju minst 5 km varje dag. Det var det som var jobbigast när jag opererade foten att inte få gå de där svängarn. Hoppas ni fortsätter gå, man hinner prata med varandra på ett annat sätt då också, trevliga stunder oftast.

    SvaraRadera