onsdag 9 februari 2011

Solen har lyst

på oss även idag.
Skönt när det börjar ljusna nu och jag kan vara ute lite mer.
Idag innan jobbet stod jag ute på altanen och vek rentvätt.
Tyvärr var det väl lite för tidigt för att det skulle vara lite varmare, men vad gör det när man kan få frisk luft samtidigt som man gör något man måste. Jobbat har jag gjort mellan 14 och 21 och det har varit en helt vanlig arbetsdag.
Gubben följde med min farsa till en affär så han kunde köpa sig ett par termobyxor och en jacka.
Sen när han var hemma igen så har han hållit på med sin morsas dator som inte fungerar som den ska.
Det tänker bli en kall natt för det är 9,6 minusgrader ute nu.
Jag hoppas att det blir en solig dag imorgon med så jag kan sitta ute en stund med tekopp och stickning. :-)
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

3 kommentarer:

  1. vad härligt att känna sej nöjd med "hemarbete" i solen... man längtar jättemycket till våren nu. Ha en bra dag! Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Det är så skönt att det är lite, lite ljusare på morgonen och även på eftermiddagen nu. Men här har snöat inatt, ser ut som värsta white christmas...

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt när man kan börja gå ut lite så där. Jag har suttit i altandörren o fikat och njutit av sol när den är här.

    SvaraRadera