torsdag 24 februari 2011

Jag skulle göra

mycket idag jag.
Men så mycket har det inte blivit gjort. (Någon som är förvånad?)
Hållit eld i pannan har jag iallafall gjort OCH sen något mycket trevligare.
Gosat med en liten bebis. Hon somnade och sov i min famn en stund. De är så goa så.
När jag var hemma igen tog jag mig i kragen och vek den rena tvätten så nu ska den bara bäras upp och läggas där den hör hemma.
Gubben kom hem, svepte 1 glas mjölk, hämtade traktorn och försvann ut i skogen efter 1 lass ved igen.
Har beslutsångest, men det kommer att vara över om nån dag för sen är det försent att ångra sig.

2 kommentarer:

  1. ojdå, det där lät jobbigt. Hoppas du kan bestämma dig vad det nu än är det handlar om.
    Visst är det mysigt att bara få sitta o gosa med de små så där. Nu njuter jag ännu mer när jag får sitta med dem och det är så sällan det händer.

    SvaraRadera