onsdag 16 februari 2011

Här ska kroppar

chockas för jag och gubben ska gå och lägga oss redan. Klockan är ju inte ens 22 än. :-)
Har varit en lång arbetsdag och arbetsdagen imorgon blir ännu längre för jag jobbar mellan 7 och 20, med några timmars rast mitt på dan.
Gubben plockade lite innan han hamnade framför sin dator och jag gjorde väl en rensning bland lite rabattkuponger innan jag fastnade ordentligt.
Hundarna var med gubben till jobbet på förmiddan och gubben äldsta brorsa lånade bussen så han tog hem hundarna och släppte ut dem ett tag och sen fick de vara hemma tills vi kom hem från jobbet.
Imorgon får de också följa med gubben och sen hämtar jag dem troligtvis efter mitt första pass och sen får de vara hemma på eftermiddan.
Tycker inte riktigt om att göra såhär, men som tur är så inträffar inte detta så ofta.
Idag har det varit en kall dag och just nu är det -8,2 grader.
Eftersom vi jobbat båda 2 så var det kallt i huset, men nu har värmen stigit en aning. Imorgon kommer det att bli samma visa, men jag får väl vara duktig när jag kommer hem på rast och elda.
Nu är det som sagt var sängen som gäller så:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
P.S. Jag ska gå Vårruset tillsammans med några arbetskamrater och jag tänker just nu: Vad har jag gett mig in på? Har gått ett par gånger tidigare, men jag är ju absolut inte vältränad eller så. Tur att några av dem inte är så snabba de heller. :-) D.S.

2 kommentarer:

  1. vårruset är så himla kul :)) skal gå jag med,ja eller snarare lunka fram :))sov så gott.

    SvaraRadera
  2. Och det är ju ett tag till, du hinner kanske träna;) Nä, skämt åsido så är ju vitsen att man ska springa, gå, lunka i sin egen takt. Kul att gör något tillsammans!

    SvaraRadera