måndag 14 februari 2011

En härlig solig och

kall dag har det varit. Jag har inte varit ute mer än nöden kräver och nu försöker jag få värme i huset genom att elda.
Jag har jobbat mellan 7 och 11 och blev kvar på jobbet en stund till för schema göra.
Innan jag åkte förbi gubbens jobb och bytte bil för att få hem våra 3 söta hundar så var jag förbi blomsteraffärn och köpte en Alla Hjärtan Dags-bukett till min älskade gubbe som gör så mycket för mig. :-)
Gubben åkte ner till sin mamma för att lämna hennes nyinköpta dator och visa henne hur den fungerar. Det tar väl några timmar så det är väl sängen och sova som gäller när han kommer hem.
Han skulle handla före och jag hoppas han kommer ihåg och köpa ägg.
Idag fyller brorsans sambo år, men vi firar henne inte förrän nästa helg när det är min tur att fylla. Och i samma veva blir gubben firad eftersom sjukdom satte p för firade av honom i januari.
Istället för att bara sitta med datorn så skulle jag behöva få fram ett handarbete också. Om jag lyckas är en annan femma.

1 kommentar: