onsdag 8 september 2010

Vad tråkigt det är

när bredbandet inte fungerar som det ska. Och så är det ikväll.
Telefonen fungerar inte heller som den ska. Gubben har felanmält det och det kan ta upp till 4 dagar innan det är fixat.
Det är inte klokt att det ska behöva ta så lång tid.
Det började i eftermiddags med att jag loggades in och ut hela tiden och när gubben och jag talade med varandra i telefon och samtalet bara bröts.
Tur att vi har mobiltelefoner som fungerar.
Jag sitter med vårt modem och det går väldigt trögt, men jag kan iallafall kolla facebook och bloggar.
Får vara glad för det. :-)
Har skjutsat brorsans sambo från hennes jobb, hem och till stallet så hon fick se dottern rida hästen som hon hjälprider.
Sen hämtade gubben och jag dem vid stallet och skjutsade dem så de kunde handla lite och så blev vi bjudna på fika.
De har ju fortfarande ingen bil eftersom deras bil blev blind förra veckan.
Grabben har hunden kvar än och ikväll kom hundens matte på besök. Det går inte så bra att ha hundarna ihop, tyvärr. När valpen tröttnar på vår svarta labbe ger han sig på taxen som i sin tur inte säger ifrån vilket han borde göra.
Nu har den där klockan tickat framåt och den är nästan 22 och dags för sängen igen.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar: