söndag 19 september 2010

Solen skiner idag,

men det hade varit bättre om den lyst igår för då hade vi sluppit blivit så våta när vi titta på bilarna som körde förbi.
Gubben och jag har varit iväg och städat vårt städställe och sen har vi suttit och fikat med en bror till honom.
Kom just på att jag satte på en tvättmaskin när jag klev upp imorse och det är väl bäst att jag tar reda på den också så den torkar. Tvätten alltså.
Känner mig inte riktigt 100% idag, hade början till feber igår och även imorse. Men det är väl min tur att bli sjuk nu. :-)
Vi ska också åka ner och rösta lite senare idag, grabben ska nog också med då.
Tvätten var det...

3 kommentarer:

  1. Hej
    Ha en go söndag och hoppas att du mår bättre.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slipper lägga dig med feber nu, men faran finns väl eftersom du blev så blöt om fötterna.

    SvaraRadera