torsdag 16 september 2010

Nu är denna torsdag också

till ända.
Var duktig imorse och startade inte datorn utan tog istället reda på rena lakan och handdukar. Sorterade också reklam och tidningar.
Sen var det bara att ställa sig i duschen och åka till jobbet och tjäna till mitt dagliga bröd.
Slutade 21 och börjar inte arbeta igen förrän på måndag 20.45.
Långledig alltså. :-)
Idag har det regnat, men solen har faktiskt tittat fram lite grann också.
Men det är ju höst nu så det är bara att drömma om sommarens varma dagar.
Igårkväll(eller natten jag jobbade) började jag sticka på något nytt. Och tänkte mig hjärtan på det så jag började lite smått. Igår tog jag(letade gubben) fram ett rutblock till mig som jag kunde rita upp hjärtan på.
Började närma mig det första hjärtats slut och skulle börja på nästa. OCH vad upptäcker jag då? Jo, att jag har en maska för mycket och var den kommer ifrån har jag ingen aning om för det var 41 maskor när jag började. :-(
Jag repade upp allt och började om från början, men jag har inte kommit så långt eftersom klockan var mycket även då och det var läggdags.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

P.S. Detta inlägg skrev jag torsdagkväll, men datorn bestämde sig för att det var dags att starta om innan jag var helt färdig så därför blir detta publicerat på fredagmorgon. :-) D.S.

1 kommentar:

  1. Vad det är tråkigt att repa upp!!
    Jag började på den andra estniska mudden och gjorde fel. Så jag repade också upp och tog fel mudd i hastigheten. Nu får jag börja om med båda. Men om man sover på saken går det lättare sen (tror jag). Lycka till med omstart!

    SvaraRadera